Overig

Update | 5 jaar Lifestyle Shira!

DSC06090Er staan op dit moment 286 artikelen online. Het eerste artikel kwam vijf jaar geleden online! Vanaf die dag postte ik met ups and downs artikelen op mijn blog. Mijn interesses zijn verschuiven in de afgelopen vijf jaar, maar mijn liefde voor bloggen is er altijd geweest.  In die vijf jaar heb ik beauty artikelen geschreven, photodiaries bijgehouden en een jaar lang gevlogd! Ook in mijn persoonlijke leven is er veel gebeurd. Toen ik begon met bloggen was ik 15 jaar en zat ik in de derde klas van het VWO. Nu ben ik 20 jaar, zit in het tweede jaar van mijn bachelor en woon ik op kamers!

De laatste tijd heb ik vooral veel updates geplaatst omdat ik dingen wilde veranderen. Ik had de laatste tijd niet veel inspiratie en tijd. Maar ik heb weer een paar ideeën om over te schrijven en het is bijna vakantie, dus ik wil zeker weer aan de slag voor Lifestyle Shira. Ik wil weer leuke artikelen met mooie foto’s voor jullie maken. Ook wil ik proberen de kwaliteit van mijn blog te verbeteren. In de afgelopen vijf jaar is de kwaliteit van mijn blog beter geworden, maar het kan zeker nog beter!

In het vorige artikel vertelde ik dat ik meer over mijn studie wilde gaan schrijven. Dit ga ik niet doen. Natuurlijk kunnen er wel artikelen over mijn studie online komen, maar ik ga niet focussen op mijn studie. Ik wil dus blijven schrijven over van alles en nog wat. Ik ga nog steeds geen beloftes doen over wanneer en hoe vaak ik ga uploaden, dus als je op de hoogte wilt blijven, raad ik je aan om mijn blog in de gaten te houden of mij te volgen op Instagram (@lifestyleshira). Ik kijk er in ieder geval uit om weer aan de slag te gaan met mijn blog en ik hoop dat jullie ook uitkijken naar nieuwe artikelen!

Leave a Reply

