Overig

Update | Back to basic

De laatste tijd ben ik niet tevreden met hoe ik het gaat met mijn blog en Youtube kanaal. Daarom wil ik wat dingen gaan veranderen. Ten eerste ga ik voorlopig stoppen met vloggen. Ik ben al een paar weken gestopt met vloggen en dat blijft dus nog even zo. Ik vond het heel leuk om te doen, maar ik merk dat ik de laatste tijd niet tevreden ben. Ik wil in de tijd die ik heb me gaan focussen op mijn blog en dan vooral op de make-up looks. Ook zit ik te denken over een photodiary serie gericht op mijn studie. Dit omdat mijn studie een groot deel uitmaakt van mijn leven en omdat ik het volgende kwartaal een extra vak wil gaan volgen. Dus dat leek mij leuk om vast te leggen, maar dan dus in foto vorm. Hoe ik dit precies vorm wil gaan geven, weet ik nog niet, maar dit zullen jullie uiteraard vanzelf zien verschijnen op mijn blog! Ik ga geen vast uploadschema aanhouden, zodat het voor mij geen must wordt, maar gewoon een hobby blijft.

Dus eigenlijk ga ik weer terug naar hoe het in het begin was. Ik hoop in ieder geval dat ik op deze manier mijn draai kan vinden en leuke artikelen voor jullie kan maken!

So stay tuned!

Een gedachte over “Update | Back to basic

Geef een reactie

