Overig

Update | Tijd voor een pauze

Iets meer dan twee weken geleden postte ik een artikel over het nieuwe uploadschema dat ik had bedacht. Mijn doel was om per week een vlog en artikel online te zetten, maar ik merk dat het niet werkt.ย Ik ben de laatste tijd druk voor mijn studie en minder gefocust op mijn blog. Ook de vlogs vind ik minder. Ik zat net de vlog te kijken die eigenlijk vandaag online zou komen en ik vond het niet zo boeiend. Ik besloot daarom om deze niet online te zetten. Ook besloot ik om even een pauze te nemen.

Ik neem even een pauze van het vloggen en bloggen, zodat ik kan bedenken hoe ik verder wil. Er kunnen nog wel video’s en artikelen verschijnen op mijn blog en Youtube kanaal, maar er is geen vast schema. Op mijn blog zullen artikelen online komen als ik een artikel af heb. Ook zou er een video op mijn Youtube kanaal kunnen komen als ik iets leuks heb om te delen. ย En als er een video op Youtube online komt, zal ik deze ook delen via mijn blog. Dus houdt mijn blog in de gaten als je wilt weten wanneer ik weer iets nieuws voor je heb. Als ik weet wat ik wil, zal er uiteraard ook weer een update verschijnen.

 

Leave a Reply

