Overig

Update | Nieuw uploadschema

dsc05876
Zoals ik in de afgelopen vlog al aankondigde, komt er vandaag geen vlog online. Wel heb ik vandaag een update voor jullie. Ik ga namelijk mijn uploadschema veranderen. De vlogs kwamen elke zondag online en ik vlogde van zondag tot en met zaterdag voor de uploaddag. Dit zorgde bij mij soms voor wat stress, want ik wilde de vlog op zondag zo snel mogelijk online hebben. En soms had ik zaterdag geen tijd om te editten waardoor ik dus op zondag editten en uploadde. Vanaf nu ga ik van maandag tot zondag vloggen en de vlog komt dan op woensdag online. Ook krijgen de vlogs vanaf nu een vaste uploadtijd: 12:00 uur. Ik kan mijn video’s niet in plannen, voor zover ik weet, dus het zal hoogstwaarschijnlijk niet precies 12:00 uur zijn. Het kan zijn dat het de ene keer iets voor 12:00 uur is en de andere keer iets na 12:00. Maar ik zal mijn best doen om de vlog rond 12:oo uur online te zetten! Snap je het allemaal nog?  In de eerst komende vlog zal dus maandag 27 februari tot en met zondag 5 maart te zien zijn en komt op woensdag 8 maart rond 12:00 uur online.

En degenen die mijn blog volgen, hebben misschien opgemerkt dat woensdag vaak mijn uploaddag voor een artikel was. Dit gaat dus ook veranderen. Niet al mijn vlogs komen op mijn blog (alleen in een vlogoverzicht, eens per maand), dus het zal elkaar niet ‘in de weg zitten’. Maar ik vind het leuker en handiger om het te verspreiden over de week, dus ook die uploaddag gaat veranderen. De uploaddag voor artikelen wordt zondag, dus eigenlijk wordt het gewoon omgewisseld. Een tweede artikel kwam vaak op vrijdag online en dat blijft zo. De uploadtijd van de artikelen zal hetzelfde blijven, namelijk 15:00 uur. Het aantal artikelen zal nog steeds afhangen van de hoeveelheid tijd en inspiratie ik heb.

Omdat er deze week geen vlog online zal komen, heb ik woensdag een nieuwe try-out video voor julle! Daarna zal er op woensdag om 12:00 uur een vlog voor jullie klaar staan op mijn Youtube kanaal!

Enjoy!

Een gedachte over “Update | Nieuw uploadschema

Geef een reactie

